czwartek, 7 stycznia 2010

Pierwsze pieniądze na WOŚP już są!


Ile? Na dobry początek 152 zł i 50 gr. Kwota pochodzi z zakończonej właśnie licytacji. Przypomnę, że jej przedmiotem była wyjątkowa, bo wydana przed 1918 rokiem pocztówka (na zdjęciu obok) przedstawiająca zagórski Karmel - dar Obserwatora z daleka.  Zwycięzcą aukcji okazał się internauta ukrywający się pod tajemniczym pseudonimem wweerr2. A'propos tożsamości  nowego właściciela zabytkowej karty pocztowej póki co mogę powiedzieć tylko tyle: POCZTÓWKA ZOSTAJE W ZAGÓRZU.!!! Raz jeszcze dziękuję Ofiarodawcy, gratulując Zwycięzcy. No to siema i do zobaczenia. Widzimy się na zagórskim finale WOŚP, 10 stycznia od godziny 16.00 na placu przy Domu Kultury w Zagórzu. 

2 komentarze:

  1. Do tej kwoty dokładam 50 zł... Najweselsze jest to, że tak naprawdę pozbyłem się pocztówki, której nie mam... Mam z tym samym ujęciem, ale późniejszą.. Cóż, może za rok odkupię... :-)))
    Ale cieszę się, że zostanie w moim Zagórzu! Tylko mam nadzieję, że nabywca się ujawni!

    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak to ja daje drugie 50 zł kto się dołoży? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.