wtorek, 2 lutego 2010

Dzięki Wam Ludzie!

Witam serdecznie Państwa. Po pierwsze chciałbym ogromnie podziękować Wam za liczne dowody sympatii kierowane pod adresem mojego wciąż chorego, ale na szczęście powoli powracającego do zdrowia synka .To bardzo budujące, że w tych niepewnych, szarych i smutnych czasach są tacy, którzy dobrym słowem ofertą pomocy budują coś bezcennego. Coś czego na co dzień bardzo brakuje mi w Zagórzu. Chodzi mianowicie o poczucie wspólnoty.  To nic, że często bardzo się różnimy, mając odmienne poglądy i sprzeczne interesy, ale m.in. od tego jest ten blog żebyśmy się próbowali dogadywać i szukać porozumienia.Chociażby w takim stylu jak wczoraj uczynili to Jakub Osika i Zagórzanin. Wszystkim tym, którzy kierują do mnie prośby o dziennikarskie interwencje w rozmaitych sprawach obiecuję, że jak tylko mój synek opuści szpital ostro wezmę się do roboty. Jeszcze raz dzięki za wszystko. Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Rozumiem, że "można pięknie i mocno różnić się". Noamalność. Zaniepokoiły mnie jednak słowa mówiące o "sprzecznych interesach". To kto ma w tym "prawdziwy interes", by o jednych sprawach pisać a o innych milczeć, bo "sprzeczne są interesy".
    PS Życze dużo zdrowia dla synka :-) Bardzo dużo :-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo rozumiem ten komentarz. Jeśli to zarzut pod moim adresem to proszę o doprecyzowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jurku życzę zdrowia dla synka dla Twojej małżonki Rodziców.Staraj się obiektywnie a przedewszystkim uczciwie przekazywać informacje z naszego podwórka. Po ostatnich wyborach jak się okazało znależliżmy się w wyjątkowej sytuacji,Niestety Pani Poseł łukaciejewska wsparła małego zakompleksionego i niestety chorego człowieka.W tak krótkim okresie czasu zostaliśmy zdecydowanie z tyłu za innymi samorządami.A co z wielkim potencjałem ludzkim towarzyszącym np. przy budowie skoczni. ZMARNOWANE, O tym zaniechaniu Panie Jurku nalezy przypominać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.