czwartek, 4 lutego 2010

Zagłosujcie na mnie ! Podjąłem decyzję i startuję w wyborach...

...na Najlepszego Bloga Roku 2009 w kategorii "Życie". Nie chce się wierzyć, ale to już drugi rok mojego blogowania. Pierwszy wpis na moim blogu pojawił się dokładnie w piątek 19 września 2008 roku. Od tego czasu dopracowałem się całkiem pokaźnego grona stałych Czytelników. Liczę na Wasze głosy w tym plebiscycie. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Wystarczy kliknąć w zielone logo z facetem z tubą poniżej :-)
Zagłosuj na mnie - Bloger 2009 roku - Wiadomosci24

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że zagłosuję. Nie musi Pan o to wcale prosić, gdyż od samego początku z wielką przyjemnością i ciekawością czytam go codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zagłosowałem. Blogi z wielkiej polityki mnie nie interesują, zwierzenia erotyczne takoż nie, uważam, że właśnie takie blogi - małe miejscowości, wielu zainteresowanych,informacje LOKALNE,to jest właśnie rola takiego blogu i jego niebagatelne znaczenie. Oby tak dalej Panie Jerzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jerzy , będę głosował za pańskim blogiem , gdyz przedstawia on wydarzenia z naszej małej ojczyzny w sposób przejrzysty aczkolwiek lista tematów , na których powinien Pan skupic swoja uwagę jest dłuższa niz ta związana z Urzędem Miasta i Gminy w Zagórzu.Z powazaniem ZAGORZANIN.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.