czwartek, 22 kwietnia 2010

Było warto! - Wicemarszałek Bogdan Rzońca o swym udziale w kolejarskiej pikiecie

Na początku roku wicemarszałek Bogdan Rzońca wziął udział w jednej z kolejarskich pikiet trzymając w ręku transparent z hasłem "Pracy i chleba". Po tym zdarzeniu marszałek województwa podkarpackiego Zygmunt Cholewiński  pozbawił chwilowo swego zastępcę wszystkich kompetencji. Ostatecznie spór został zażegnany. W trakcie niedawnej konferencji prasowej z udziałem Bogdana Rzońcy, która odbyła się w sanockiej siedzibie PiS-u  zapytałem wicemarszałka czy było warto pikietować z zagórskimi kolejarzami...

3 komentarze:

  1. MASŁO MAŚLANE

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli przedstawia się wypowiedzi wyrwane z kontekstu, to tak to wygląda. Po prostu obietywna relacja z konferencji prasowej. Panie Redaktorze, więcej rzetelnych informacji a nie kreowania rzeczywistości. Za to "kreowanie" Pan również bierze dużą odpowiedzialność. Rzeczywistość jest jakże odmienna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo rozumiem... na czym ma polegać ta moja niby "kreacja". Krótkie moje, konkretne pytanie "czy było warto?" i krótka odpowiedź Marszałka, którą widać i słychać na załączonym obrazku. A to że wybrałem akurat ten wątek konferencji? Mój blog traktuje głównie o zagórskich sprawach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.