sobota, 24 kwietnia 2010

Ernest Nowak na burmistrza? Dlaczego nie!

Tytułowa ewentualność była przedmiotem blogowej ankiety, która zakończyła się w ubiegłym tygodniu. Jej wyniki wypadły bardzo korzystnie dla Ernesta Nowaka jako potencjalnego kandydata na burmistrza Zagórza. Ponad 80,81% respondentów (358 głosów) widzi byłego sekretarza Gminy Zagórz (obecnie specjalistę ds. pozyskiwania funduszy unijnych w Gminie Lesko) jako włodarza naszej gminy. Przeciwnicy takiego rozwiązania oddali 68 głosów (15,34%). Na opcję "trudno powiedzieć" padło 17 głosów (3,85%). Każdy sondaż (a ten blogowy szczególnie) obarczony jest mniejszym lub większym ryzykiem błędu. Ostateczne i prawdziwe wyniki wyborcze poznamy już jesienią tego roku.

10 komentarzy:

  1. Cicho wszędzie głucho wszędzie....tu >gminna wróżka< znów mam widzenie... Widzę wielki okrągły stół.... i 5 rycerzów co zawalczą o tron gminny.... POwiadam Wam! wielkie dziwy tej jesieni na naszych oczach dziać się będą.......
    Chcesz wiedzieć o kim zacz prawię wyslij SMS na numer********* koszt SMS 6PLN + VAT
    >gminna wróżka<

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kompetentny jako urzędnik mądry i lubiany i niezwykle decyzyjny.Nie szuka wrogów oceniam go bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  3. A może Panie Jerzy zrobić sondaż z udziałem wszystkich potencjalnych kandydatów: "Na kogo będziesz głosować w wyborach w 2010 r?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie będzie władał Gminą ktoś normalny. Będzie dbał o gminę i ludzi. Jako człowiekiem fajny. Jako urzędnik kompetentny i grzeczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Karierowicz , niekompetentny , niegrzeczny.Nie robi tego dla Gminy
    lecz dla własnego ja. Mam nadzieje ,że wybory przegra.Nie dajcie się ludzie zwariowac , to nie jest ten kandydat!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ten kandydat, który może w gminie wiele zdziałać. Ważne tylko, aby nie był pod wpływem złych doradców z "poprzedniej" epoki. Tutaj mam wątpliwości. Ster w ręku ma ktoś inny. Taka prawda jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ernest Nowak ? Zakochany w sobie narcyz.Tylko kariera i stanowiska. Tylko i wyłącznie ja, ja ,ja, ja. Nic więcej nie widzi. Oczywiście pod silnym wpływem swojego mentora
    - Zająca. Nowa ekipa już praktycznie znana, Ewa Baranowska - dyrektor MGOKiS. Jerzy Zuba doradca ds. mediów. Resztę kluczowych stanowisk zasiedli Jacek Zając

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowak ? Człowiek z nikąd.
    Nowak = Zając!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.