poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Tłumy pożegnały Senatora Stanisława Zająca (video)

9 komentarzy:

  1. Tak bardzo chciałem być tam razem
    z tysiącami aby pożegnać Pana Zająca.
    Niestety musiałem być w pracy,
    ale cieszy mnie że byłi w Jaśle przedstawiciele z naszej gminy
    z pięknym wieńcem od mieszkańców.
    Godnie pożegnali Pana Senatora
    który tyle pomógł naszej gminie.
    Odpoczywaj w Pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tam bylam.Odpoczywaj w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  3. byl milym dobrym człowiekiem nawet probował ponóc naszym skoczkom -żeby trener Sergiej pozostał i szkolił nadal naszych narciarzy-

    OdpowiedzUsuń
  4. Znałem go osobiście byłem na pogrzebie. Wspaniały człowiek przykładny katolik Wielka strata i pustka po śmierci ODPOCZYWAJ w POKOJU Radny z Zagórza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie, kto był z Zagórza - tak wiele osób pięknie pisało o Zmarłym, o tym, ile zrobił dla Zagórza... Na mój rozum to powinno być co najmniej kilka osób - przede wszystkim Przewodniczący Rady no i z urzędu - urzędujący Burmistrz...
    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwatorze z daleka na pogrzebie byli przedstawiciele z Rady Miejskiej na czele z Panem A. Malcem. byłym Burmistrzem Panem J. Zającem Pan J.Zuba widziałem Pana Krawczyka Nowaka i mieszkańców z naszej Gminy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylam jako mieszkanka Zagorza z mezem i wnukiem H.Ch.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bylam jako mieszkanka Zagorza z mezem i wnukiem H.Ch.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ciekawi, czy był Pan Burmistrz... No, ale w końcu Zmarły to była osoba z innej partii politycznej, więc czego można od p.B.J. wymagać...
    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.