czwartek, 6 maja 2010

Radny Paweł Czech nie wystartuje w wyborach do Rady Gminy Zagórz

Podczas niedawnej sesji absolutoryjnej (szersza relacja już niebawem) radny Paweł Czech (na zdjęciu obok), który zdobył swój mandat startując z ramienia Komitetu Wyborczego Wyborców Praca Rozwój oficjalnie ogłosił, iż w zbliżających się wyborach samorządowych nie będzie się ubiegał o reelekcję w Radzie Gminy Zagórz. Paweł Czech  okazał się jedynym radnym, który zagłosował za udzieleniem burmistrzowi Zagórza Bogusławowi Jaworskiemu absolutorium za wykonanie ubiegłorocznego budżetu Gminy Zagórz. Powody swej rezygnacji z ponownego ubiegania się o mandat radnego Gminy Zagórz przedstawił odnosząc się m.in. do wypowiedzi radnego Juliusza Pałasiewicza. Zapraszam do obejrzenia materiału video...

9 komentarzy:

  1. Na Titanicu ponoć do końca grała orkiestra.... U nas też koncerty, zabawy tańce i pirułety na scenie się odprawia, ale gminny statek coraz szybciej się zanurza...... Wygląda mi na to, że niedługo nasz główny Sternik zostanie na mostku kapitańskim zupełnie sam.......bez Przyjaciół
    Polityka jest okrutna
    nurek głębinowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Strzeż mnie Panie Boże od takich "Przyjaciół"

    OdpowiedzUsuń
  3. Pono Pan radny Czech ma startować do rady powiatowej z ramienia PO
    radio Erewań

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja słyszałam że na Burmistrza się sposobi
    /gminna wróżka/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro juz tu mówimy o wyborach to po raz kolejny pytam się publicznie pana Zuby czy będzie startował na burmistrza Zagórza. Ja twierdze, że tak bo po to tak naprawdę jest ten jego blog. Do promocji jego osoby i jego kolesiów. Niech ma Pan to w końcu odwagę powiedzieć i do tego się przyznać, że nie o dziennikarstwo tu chodzi tylko o promocję Pana. Czekam na odpowiedź choć wiem, że i tak mój komentarz nie będzie puszczony
    ciekawski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawski napisał :"po raz kolejny pytam się publicznie pana Zuby czy będzie startował na burmistrza Zagórza. Ja twierdze, że tak bo po to tak naprawdę jest ten jego blog. Do promocji jego osoby i jego kolesiów. Niech ma Pan to w końcu odwagę powiedzieć i do tego się przyznać, że nie o dziennikarstwo tu chodzi tylko o promocję Pana."
    Jak fajnie brzmią ci kolesie, kolesiostwo, ich promocja itp - publicznie zadane pytanie, oczywiście wszystko bezstronnie... Tylko jedno pytanie - a kiedy powstał blog ??? Jesli chodzi o kandydowanie - KAŻDY, posiadający pełnie praw, ma prawo startować. Może się okazać, że nagle kandydatów na burmistrza Zagórza bedzie dziesięciu... Ale po to są wybory, programy wyborcze itd. Sam osobiście nie namawiałbym p.Zuby do kandydowania, ale to jego sprawa, panie ciekawski, o czym w stosownym czasie pewnie sie pan dowie... No a pan ciekawski ma niezbywalne, demokratyczne prawo nie głosować na p.Zubę - więc o co to halo ???
    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany...
    nie lubię go, bo ma zeza, a wogóle jest rudy i ma krzywe nogi...
    Mnie się nie podoba mój kolega z pracy, mam pełne prawo nie trawić go od 16.00 do 8.00 dnia nastepnego, ale od 8.0 do 16.00 moim obowiązkiem jest z nim współpracować, bo inaczej są tylko 3 mozliwości; 1.wywalą mnie, 2. wywalą jego, 3. wywalą nas obydwu. Rada i zarząd są po to, żeby ze sobą współpracować, używając oklepanego zwrotu "dla dobra lokalnej społeczności". Jak współpraca nie idzie (ja widzę tu indolencję burmistrza, zarządu), to sie trzeba rozstać. A wyborcy to wszystko PODSUMJĄ. I to już niedługo...
    Zdumiał mnie z kolei głęboki, merytoryczny i nie do odrzucenia argument radnego Czecha za udzieleniem absolutorium burmistrzowi - bo zostało już tylko pół roku, to powinno się udzielić. No, zajadów można dostać ze śmiechu... Obłęd w kratkę...
    I pomysleć, że kiedyś Zagórz był wsią, osadą, osiedlem, bo utracił prawa miejskie... I było cicho, spokojnie... Ale to było dawno temu...
    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pan Pawel Czech jest gość naprawde w porządku, bardzo roztropny i bardzo spokojny, moim zdaniem powieniem kandydować, nie związując sie z nikim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstęp do absolutorium już jest. Czekamy niecierpliwi na resztę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.