czwartek, 19 sierpnia 2010

I Turniej Piłkarski "O Puchar Lata" w Zagórzu

Towarzystwo Wspierania Rozwoju Gminy Zagórz serdecznie zaprasza do udziału w I Turnieju Piłkarskim "O Puchar Lata" 5-osobowe drużyny piłkarskie. Rywalizacja odbędzie się w dwóch kategoriach wiekowych: 
- rocznik 97 i młodsi (Szkoły Podstawowe)
- rocznik 94 i młodsi (Gimnazja)
Miejsce rozgrywek: boisko wielofunkcyjne przy Gimnazjum Nr 2 w Zagórzu im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Termin rozgrywek: wtorek 24 sierpnia 2010, godz. 14.00
System rozgrywek i czas meczy: w zależności od liczby zgłoszonych drużyn
Organizator zapewnia nagrody (puchary i dyplomy) oraz napoje chłodzące i przekąski. Warunkiem czynnego udziału w imprezie jest przedstawienie pisemnej zgody rodziców na uczestnictwo w turnieju. Zgłoszenia  drużyn (skład, wiek zawodników, reprezentowane sołectwo lub dzielnica) należy nadsyłać w formie elektronicznej na adres e-mail: pokazyfilmowe@o2.pl


14 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa.
    PS Prosze napisać: "czas meczów" a nie "czas meczy", bo meczy to...

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli to stowarzyszenie ten nowy komitet wyborczy zamiast WT Rozbój ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Do anonimowego z godz. 19:50 , piszesz że WT Rozbój to stowarzyszenie , nowy komitet wyborczy , a w nim są tacy ludzie jak Tomek Święch czy Roman Czech.Czy to też są ludzie z WTR-u p r z y g ł u p i e.
    ZAGÓRZANIN

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też tam jestem. TWRGZ nie jest nowym tworem. O ile dobrze pamietam komitet wyborczy powstały na bazie tego stowarzyszenia udanie wystartował w wyborach samorządowych 2002 roku wprowadzając do rady 12 lub 13 radnych. A Burmistrz Zając startujący z ramienia tego komitetu wygrał wybory w I turze

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałem dodać , że Towarzystwo Wspierania i Rozwoju Gminy Zagórz nie jest związane z WTR-em , lecz jest stowarzyszeniem , którego celem jest promocja i rozwój naszej gminy niezależnie od poglądów politycznych i światopoglądowych jego członków. Dlatego w poprzednim wpisie pozwoliłem sobie na użycie nazwisk osób tam wymienionych.Sam należę do tego stowarzyszenia i pomimo innego spojrzenia na rzeczywistość nas otaczającą , mam zamiar go bronić niezależnie od tego jakie osoby w nim zasiadają . Śmieszą mnie wpisy takie jak z godz. 19:50, ktoś jest albo nawiedzony albo kompletnie nie zna tego tematu.
    ZAGÓRZANIN.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagórzanin napisał:
    "...jest stowarzyszeniem , którego celem jest promocja i rozwój naszej gminy niezależnie od poglądów politycznych i światopoglądowych jego członków."
    Swego czasu kiedy powstawały Komitety Obywatelskie, tez takie były ich założenia - dobro lokalnych społeczności i uczestnictwo w KO każdego, bez względu na jego poglądy i przynależności polityczno-partyjne. Zakładaliśmy wówczas, że sprawy polityczne będą zostawiane przed drzwiami... Z początku tak było, ale potem do nazwy KO dopisano "Solidarność" - no i się zaczęło...
    Życzę TWRGZ sukcesów w działalności - i nie danie się żadnym układom polityczno-partyjnym...
    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły poziom reprezentuje "zagórzanin", nazywając kogoś innego "przygłupem". Brawo za poziom dyskusji!

    OdpowiedzUsuń
  8. a tu międzyczasie Gimball wygrywa z Przemyślem 2 0 w tarnawie proszę coś napisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no inauguracja całkiem udana

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnosząc się do tekstu anonimowego z godz. 20:29 w którym krytykuje poziom dyskusji , chciałbym dodać , że wzór czerpałem od osób ściśle związanych ze strukturami PO w Czaszynie , dziwne więc , że ktoś nie widzi braku kultury u ludzi z tego otoczenia .
    ZAGÓRZANIN.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy z 7.29, nie czerp garściami z braku kultury u innych. Widać Ciebie nie wychowali i tłumaczysz się, że jeśli inni źle postępują, to jest to dla Ciebie wzorem. Świadczy to o Twoim poziomie. Jest on bardzo niski w mojej ocenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o nieco więcej informacji, czym zajmuje się od wielu już lat Towarzystwo Wspierania Rozwoju Gminy Zagórz. Proszę mnie nie odsyłać do statutu. Chodzi mi o podanie, ile i jakich wniosków złożyło stowarzyszenie w ostatnich latach, by faktycznie wspierać rozwój gminy Zagórz. Nie mam na myśli jednego z wniosków sprzed kilku laty, który to wniosek "trudno było rozliczyć".
    Pytam o to dlatego, gdyż mam wrażenie, iż stowarzyszenie jest gronem wzajemnej adoracji lub rywalizacji. Jeśli się mylę, to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Leszek Faluszczak23 sierpnia 2010 15:28

    Organizacje III sektora stanowią nieodłączny element rozwiniętej demokracji. Sam fakt, iż Stowarzyszenie istnieje przez ten okres czasu świadczy, że są ludzie którym zależy na angażowaniu się w działania na rzecz środowisk lokalnych. Już niedługo postaram się Państwu przedstawić zarówno historię Stowarzyszenia, jak również plany działania na przyszłość. Mam nadzieję, że dzięki wspólnym działaniom uda się pobudzić społeczność lokalna do zaangażowania się na rzecz rozwoju Naszej Małej Ojczyzny.
    Pozdrawiam Leszek Faluszczak Zastępca Prezesa Zarządu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Leszku, dziękuję i za
    takie informacje. Nie pytałem jednak o historię stowarzyszenia, nie pytałem o plany na przyszłość. Pytałem dokładnie o pewne sprawy. Konkretnie, jakie wnioski o dofinansowanie zostały złożone w ostatnich latach, jakie udało się zrealizować (wiem, że nie wszystkie złożone wnioski otrzymują dofinansowanie)itp.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.