czwartek, 16 września 2010

Jakim Prawem? Panie Jaworski! - Tadeusz Majchrowicz pyta burmistrza Zagórza..

W nawiązaniu do materiału video z obchodów XXX-lecia Solidarności w Zagórzu oraz tekstu Kazimierza Olendra publikuję (zachowano oryginalną pisownię) komentarz autorstwa Pana Tadeusza Majchrowicza - Przewodniczącego Zarządu Regionu Podkarpackiego NSZZ „Solidarność” w Krośnie.
Co jest grane ? Jestem na otwarciu SALI BHP w Stoczni Gdańskiej , gdzie był Andrzej Kołodziej , rozmawiamy o Jego wizycie w Zagórzu, bo chce się wymeldować ,żeby mógł kandydować do Rady Miasta Gdyni , gdzie mieszka , potem spotkaliśmy się podczas Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" gdzie tramwajarka chce zastąpić ANNĘ WALENTYNOWICZ , jedyny z " kombatantów " zachowujący się godnie wydaje oświadczenie na łamach Tygodnika Solidarność
i nagle słyszę, że Burmistrz organizuje obchody XXX - lecia "SOLIDARNOŚCI" . Andrzej do mnie nie zadzwonił ? A może o niczym nie wie ? NIE !!!
Pan burmistrz miota się , bo PIĘKNA ELA wystawia Osikę na Burmistrza i ten (chodzi o burmistrza Jaworskiego przyp. J.Z.) wykorzystując legendę ks. DRYNIAKA organizuje obchody Jubileuszu "SOLIDARNOŚCI" nie zapraszając nawet Szefa Oddziału z Sanoka ? Teraz nie mam wyjścia !!!
Muszę wystąpić do biura prawnego Komisji Krajowej NSZZ " SOLIDARNOŚĆ" , z zapytaniem czy to co zrobił pan Jaworski jest naruszeniem prawa , wykorzystaniem
zastrzeżonego znaku Związku i Logo obchodów XXX-lecia "SOLIDARNOŚCI" ?
Jeśli tak to, muszę złożyć doniesienie do Prokuratury .
Jestem członkiem " SOLIDARNOŚCI " od 1980 roku , od 20 lat dorosłe życie poświęciłem dla Związku pełniąc różne funkcje . Trzynasty rok jestem Przew. Regionu Podkarpacie i nagle ? Ktoś zawłaszcza rocznicę mojego Związku ? JAKIM PRAWEM ? Panie Jaworski !
Gdyby Pan był inteligentnym gościem , mógłby pan wiele zyskać , bo młodzi ludzie występujący byli świetni .
Teraz ta impreza będzie pańską porażką .
Dziękuję KAZIKOWI OLENDEROWI za Jego wpis na blogu Jurka Zuby .
Kurde.
Kazik czasem mnie wkurzał , zwłaszcza , gdy pisał o moim Szpitalu , ale okazuje się , że oceniałem Kazika subiektywnie . SORY
Nie jestem "anonimowym" nikiem !!!
Tadeusz Majchrowicz
Przew. "Solidarności"
Regionu Podkarpacie
w Krośnie

12 komentarzy:

  1. Ale cyrk... pomijam pisownię, ale super te sformułowania "mój związek" itp oraz ta bijąca w oczy kultura polityczna, np. "piekna Ela"... Z Solidarnością mi nie było po drodze, z PO nigdy, w żadnej partii nie byłem i mam nadzieję, że nikt mnie nigdy do tego nie zmusi, ale ten "list" to upewnie mnie, żeby trzymać się z daleka od tzw. "polityki" w wykonaniu wszelkiego szczebla działaczy związkowych i partyjnych... Ton listu, groźby o prokuraturze - a jak ja bym sobie w ogródku grila zorganizował z okazji tej rocznicy, to też szanowny działacz poleciałby do prokuratury że zawłaszczyłem, zhańbiłem ???
    Apolityczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe te obchody to jeden wielki cyrk. Jaworski promuje swoja osobę kosztem nas podatników .I

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan REDAKTOR powinien się wstydzić i to mocno - po raz kolejny pokazuje swoją misję - jak skutecznie skłócić środowisko Zagórza i ośmieszyć to miasto- dla swoich prywatnych celów - wszyscy wiemy o co tu chodzi - może jeszcze wysunie pan postulat ukarania dzieci, które zorganizowały uroczystą wieczornicę - może jeszcze potępimy księdza i te 10 czy 12 osób, które otrzymały te pamiątkowe monety - może to że logo na monetach - to też logo solidarności - to może pan zawnioskuje o zwrot - Naprawdę żenada - wpisał się pan - to pana specjalność - w tą żenującą stronę obchodów 30 lecia w całej Polsce- musieliśmy dorzucić jeszcze coś ze strony zagórskiej - bo przecież z nas zawsze trzeba się śmiać - bo przecież każda okazja jest dobra nawet taka - aby dowalić komu trzeba - to głównie dzięki takim ludziom jak pan - ludziom bez honoru i ludziom dla których zwykła ludzka przyzwoitość jest zupełnie obcym pojęciem - wstydzę się że do tej pory podawałem panu rękę. I wstydzę się, że tacy ludzie jak pan starają się kreować rzeczywistość udając do tego wszystkiego - dziennikarza obywatelskiego - pan najwyżej może się nazywać dziennikarzem pewnego grona obywateli. I nie interesuje mnie czy pan to puści czy nie.

    mieszkaniec gminy

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowny Mieszkańcu Twój komentarz puściłem. Idąc tropem twojego myślenia powinienem nie puszczać komentarza Pana Przewodniczącego żeby nie dzielić ludzi. Mylisz skutek z przyczyną. Ja nie kreuje rzeczywistości zagórskiej, ja ją jedynie przedstawiam zestawiając sprzeczne opinie i poglądy. Nie masz prawa mówić o honorze ukrywając się za anonimowym nickiem. W moim przekonaniu ludzi podzieliła właśnie ta nieprofesjonalnie przygotowana uroczystość.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, Bodzio i dyrektor MGOKIS znowu dali czadu. Obchody Solidarności dla wybranych, co niektórzy chyba śmierdza holerą i tyfusem bo nie chciano ich widziec na tej sali. Wstyd i hańba Panowie z imprezy patriotycznej uczynić polityczne spotkanie i to jeszcze księdza w to mieszać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekiełka zagórskiego uroczy ciąg dalszy... Oby tak dalej, to się ockniecie z ręką w politycznym szambie...

    OdpowiedzUsuń
  7. OJ ale niektórzy się boją, tego zę Pan Jaworski może znów wygrać te wybory na burmistrza. Bo wbrew lansowanemu z maniakalnym uporem na tym blogu poglądowi Pan Jaworski to dobry i skuteczny burmistrz który zrobił by znacznie więcej dla Gminy gdyby nie złośliwa i nie przychylna mu rada, co każdy sensowny pomysł burmistrza (PARKING W CENTRUM!!!!!!!!!!!!!) uwala i miesza z błotem. Dziwię się tylko Panu Panie Jurku.... nie jest pan głupim człowiekiem Jest jeszcze czas aby opowiedzieć się po właściwej - jasnej stronie mocy
    E.B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak słucham Pana Majchrowicza i zastanawiam się czy gość nie zachowuje się jak pierwszy sekretarz z minionej epoki .Ciągle słyszę od tych niby związkowców co to oni zrobili , jak to oni walczyli .Ludzie WISI MI TO .Dzisiaj jest rok 2010 i nic się nie zmieniło , ludzie wywalani są z pracy za próbę utworzenia związku , ludzie zarabiają po 900 złotych , ludzie pracują na czarno a wy panowie z dzisiejszej Solidarności żyjecie tym , co było `100 lat temu.Przestancie politykować a weżcie się do roboty bo brzuchy wam z lenistwa urosły .Czas najwyższy zając sie tym do czego stworzone są związki a jeśli jesteście panowie wypaleni to należy przejść na emeryturę i zostawić robotę ludziom młodym.
    Jeżeli chodzi o anonimowego z godz.12:54 to pan burmistrz dla niektórych wiosek może i zrobił dużo ale dla Zagórza kompletnie nic.Jeżeli chodzi o parking w centrum miasta to należy dogadać sie z koleją o dzierżawę terenu , który stoi niewykorzystany oraz wykorzystać parkingi koło Urzędu Miasta .Pomysł z parkingiem nie był konsultowany z Zarządem Osiedla wiec Pan Jaworski nie ma prawa sam robić cokolwiek na tym terenie.
    ZAGÓRZANIN.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponownie wywołany do tablicy powiem tak. Pojecie jasnej (dobrej) i ciemnej (złej) strony mocy jest bardzo względne. Wszyscy, którzy mnie bliżej znają wiedzą, że bardzo cenię sobie niezależność i staram się kroczyć swą własna drogą. Nie kwestionuję takiej ewentualności, że burmistrz zaangażował się w organizację imprezy ze szlachetnych pobudek. Zabrakło dopracowania istotnych szczegółów. NSZZ Solidarność to instytucja o rozbudowanej strukturze, z wpisanym w nią podziałem władzy i kompetencji. I ten fakt należało uszanować. To trochę tak jakby nagle cała Polska zaczęła robić Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy bez oglądania się na Fundację Jurka Owsiaka posługując się jednocześnie szyldem jego organizacji. Co by wówczas było? Wielki chaos i bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Porażające są słowa Pana Majchrowicza, że dziękuje Kazikowi Olendrowi. Pan nie wie, co pisze. Panu Olendrowi???? Pan dziękuje, za co? Człowiekowi, który sam się zagubił i nie wie, co czyni? Zastanowił się Pan na wyrażeniem swoich myśli?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bolą słowa Pana Kazia, no cóż tak czasami bywa, że prawda boli! A Jawor to jest skuteczny, ale nie dla gminy. Tu mogą powiedziec coś ludzie z Wielopola co prowadza agroturystyke. U kogo spali ludzie z firmy wykonującej kanalizację w części zagórza, no zgadnijcie? Pani rzecznik może to Pani na tym forum wytłumaczy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to wynajmują Państwo Jaworscy na Wielopolu to obiekty agroturystyczne? Zgodnie z prawem obiekty agroturystyczne można (opłacając tylko podatek rolny)wynajmować turystom wyłącznie w celach wypoczynkowych. Nie ma możliwości zakwaterowania pracowników, delegacji itp.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.