niedziela, 3 października 2010

Jakub Osika rzuca wyzwanie swoim wyborczym rywalom!

Jakub Osika - kandydat na stanowisko burmistrza Zagórza z ramienia KWW "Jednością  silni!" popierany przez Platformę Obywatelską proponuje swoim rywalom udział w otwartej dla publiczności i mediów debacie wyborczej.
- Mam nadzieję na dobrą i merytoryczną kampanię wyborczą z różnorodnymi i ciekawymi wizjami rozwoju Gminy Zagórz. Zatem proponuję, otwartą dla mediów i publiczności- DEBATĘ WYBORCZĄ. Jej formę, scenariusz, datę, miejsce oraz wszelkie inne szczegóły, proponuję omówić w sztabach wyborczych zaś poprowadzenie i ostateczny kształt pozostawiłbym niezależnym dziennikarzom. Oczywiście debatę w gronie wszystkich kandydatów na fotel Burmistrza MiG Zagórz, co oznacza, że ostateczny skład Szanownych Adwersarzy poznamy wkrótce- o ile wszyscy zainteresowani wyrażą wolę uczestnictwa, do czego gorąco zachęcam - pisze na swoim blogu Jakub Osika.
Wyzwanie zostało rzucone. Kto je podejmie? Jak zawszę liczę na Państwa opinie.


9 komentarzy:

  1. KIM JEST PAN ADAM DANECKI? CZY TO TEN CZWARTY KANDYDAT NA BURMISTRZA???? CZY KTOŚ GO ZNA? KIM ON JEST. JESTEM CIEKAWA BARDZO
    /czaszyńska POkraka/

    OdpowiedzUsuń
  2. Duet Wacław Krawczyk Starostą, Ernest Nowak burmistrzem to optymalne rozwiązanie dla naszej gminy. Współpraca tych panów może nam przynieść same korzyści.
    Wahałem się na kogo zagłosować ale poparcie marszałka Rzońcy i starosty Krawczyka dla pana Ernesta Nowaka daje wielkie perspektywy. Widać że pan Ernest Nowak potrafi się z każdym dogadać i takiego burmistrza nam trzeba.
    Mam już dość kłótliwego burmistrza Jaworskiego i przekornej rady.
    Porażanin

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie kto to zorganizuje bo plany jak zawsze są duże. Może Jurek Zuba tylko on jest chyba po stronie Ernesta czy będzie teraz obiektywny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Jakubie! Trochę niefortunne hasło wyborcze. "Jednością silni, rozumni szałem"?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Osika tak też Nowak byle nie malapeta !!!! już i tak za długo kasę bierze za nic bo nic nie zrobił jedynie nabrał kredyty i teraz trzeba spłacać Powinien zostać rozliczony nawet za tą ś...... którą podłożył C........ bo bał sie że będzie jego kątr kandydatem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pan mało popularny panie Jakubie. Do tego ludzie nie maja pojęcia co pan do tej pory zrobił dla naszej gminy. Nie da się tego zmienić w ciągu miesiąca. Trzeba było zakasać rękawy znacznie wcześniej. To są największe pana problemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. TO nie dotyczy tylko Pana Jakuba lecz także osób , które będą startowały na radnych.Ciekawi mnie czy będą to osoby , które czymś się dla danego osiedla wykazały czy też tak zwani " niedzielni radni " którzy chcą dodatkowo coś dorobić lub nakazała im to matka partia .Już niedługo nastąpi ich wysyp.
    ciekawski

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam za cisze z mojej strony- szczególnie, że pod "moim" tematem, ale wyjazd do Brukseli z którego wróciłem wczoraj w nocy, uniemożliwił mi bieżące odnoszenie się do powyższych postów. Niemniej jest jeszcze kilkadziesiąt dni wiec mam nadzieję, że nadrobię zaległości i rozwieję wątpliwości lub nadzieję w stosunku do mojej kandydatury ;)
    jakub osika

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie jakubie, a co ciekwaego w Brukseli? Poswiecie się rozbijacie a tu zwykli, prości ludzie czekają na waszą pomoc...
    Czy w podróży wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.