poniedziałek, 22 listopada 2010

Gratulacje i podziękowania

I wszystko jasne! Naszą gminę w Radzie Powiatu sanockiego reprezentować będą: Wacław Krawczyk (1086 głosów), Stanisław Fal (671 głosów), Paweł Czech (332 głosy) oraz Marek Szpara (227 głosów). Mój wynik to 366 głosów i choć pokonałem Panów Czecha i Szparę to jednak Oni znaleźli się w Radzie Powiatu, czego im szczerze gratuluję. Mnie pozostaje mały niedosyt, ale takie są wyroki demokracji. Wszystkim moim Wyborcom serdecznie dziękuję za poparcie. Konkurentom jeszcze raz winszuję zdobycia mandatów i deklaruję wolę współpracy ze wszystkimi, którym leży na sercu dobro Ziemi Sanockiej.
z poważaniem: Jerzy Zuba

16 komentarzy:

  1. Piękna postawa Panie Jerzy. Dziękujemy za bieżącą informacje w trakcie kampanii i po wyborach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale, Panie Jurku, mam nadzieję, że to drobne niepowodzenie Pana nie zniechęci do robienia tego, co do tej pory - czyli do działań na rzecz lokalnej społeczności. Zdobył Pan nowe doświadczenia, więc pewnie w przyszłości Pan je wykorzysta. Mam też nadzieję, że nie schowa Pan swoich pomysłów na ożywienie turystyki w Zagórzu do szuflady, tylko będzie je Pan starał się wcielić w życie. Może z nową władzą będzie łatwiej coś zrobić. Czego Panu i Zagórzanom życzę.
    Obserwator z daleka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Jurek mogłeś Ty wejść do powiatu bo radny Paweł C...... tak się napracował w naszej radzie , że za 4 lata aż kilka razy zabierał głos na sesji.Jeżeli będzie taki aktywny w powiecie to chroń nas Panie Boże przed takimi radnymi,, no ale kaska jest najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłem ale nie wszedłem rywale byli skuteczniejsi i chylę przed nimi czoła. I nie ma co tu spekulować za bardzo. Jak sobie poradzą nowi radni w powiecie. Po owocach ich poznamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jerzy głowa go góry. Trzymaj pionik jak do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  6. Jurek - fajny jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem dlaczego nie wszedłeś skoro miałeś więcej głosów???
    Nie interesuje się polityką dlatego nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Idź chłopie daj na mszę, ze nie wygrałeś bo jak ten chleb i pracę dałbyś swoim wyborcą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo moja lista osiągnęła gorszy wynik od innych

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko spróbuję wypełnić swój program wyborczy nie będąc radnym. Udzielone mi poparcie zobowiązuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ale i tak odwaliłeś kawał niezłej roboty. Trzymaj się pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. A to szacun i sorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie Jurku!!!
    Od dzisiaj jest Pan dalej dziennikarzem z czego bardzo się cieszę (proszę mi wybaczyc, może to Panu umniejszyc) ale wiem, że Pan i polityka to koniec blogu a tego nie chcę bo jako dziennikarz będzie Pan dalej naszym gminnym stróżem prawa i sprawiedliwości.
    Czekam na nowe info i życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką mamy ordynację wyborczą :/ co to za demokracja gdzie wchodzi osoba z niższym wynikiem? I dziwicie się, że ludzie na wybory nie chcą chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój spot wyborczy był na głównej stronie www.onet.pl i podobno (nie widziałam osobiście) w Szkle Kontaktowym, więc poszło na całą Polskę. Pozdrawiam.

    P.S. Wybór partii jednakowoż najgorszy z możliwych...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.