czwartek, 4 listopada 2010

Kolejarsko-samorządowy szczyt w Sanoku rozpoczęty


Relacja niebawem

11 komentarzy:

  1. Chociaż jestem z okolic Lubina, chętnie bym się przemeldował tylko po to aby na Pana głosować. Spot i rap REWELACJA!
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Juro jest moim faworytem. to facet z jajami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jurek w szkle kontaktowym nabijali się z Ciebie, na TVN24 porównywali Cię do kandydata w kolczudze i hełmie. Szczerze, za przeproszeniem po h... promocja!! Wstyd!! Zrobiłeś z siebie i z Powiatu Sanockiego pośmiewisko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem frustrację niektórych kandydatów z powodu tego że na lokalna kampanię wyborczą muszą wydać ostatnie oszczędności życia. Ja poleciałem w skali ogólnopolskiej za FREE. Przy okazji dostałem kilka atrakcyjnych propozycji zawodowych i artystycznych. Nie oglądałem Szkła natomiast tekst na tvn24.pl to czysta promocja dla mnie.
    Pozdrawiam więcej pogody ducha i optymizmu życzę ;-)No i drukujcie drukujcie ulotki.....
    PiS&Love&Rap

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem kandydatem do żadnej rady:) więc moja frustracja nie jest spowodowana Twoją darmową kampanią. "Ja poleciałem w skali ogólnopolskiej za FREE" zgadza się i umiesz się wypromować tylko że Twoja ogólnopolska promocja, odbierana jest jako kolejny temat do po naśmiewania się przez stacje i ludzi którzy to wypromowali, w ogóle nie traktują Cię poważnie, było głośno o komitecie który nazywał się "guwno", o mężczyznach którzy byli przebrani za dziewczyny, o przeklinającym kandydacie, o kandydacie w kolczudze i w hełmie, nie jest Ci głupio że jesteś z nimi w jednej kategorii czyli "wybory na wesoło" bo z tego co wiem jesteś poważną osobą i chcesz jak najlepiej dla powiatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy na tym szczycie, pojawił się Nasz obecny Burmistrz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie tekst o mnie na tvn24.pl. Dla mnie jest to czysto promocyjny tekst, który w niczym mi nie uchybia a wręcz przeciwnie. Na prawdę mam duże poczucie własnej godności. Mam syna i żonę i nie chciałbym aby się za mnie wstydzili. Jestem przekonany, że to mi się udało. Jeśli moje rapowanie widzisz w kategorii klęski to ja nic na to nie poradzę. Wolno ci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno Twój syn i Twoja żona nie muszą się za Ciebie wstydzić, w pierwszym moim komentarzu napisałem o tym że zrobiłeś z siebie pośmiewisko trochę przesadziłem za co Cię przepraszam, wypromowałeś się to fakt (troszkę kosztem radnych powiatowych i starosty), ale różnie ludzie zareagowali na "Rapującego Pisowca" ja uważam że zrobiłeś źle. Podsumowując: Jeśli chciałeś się wypromować dla własnych korzyści udało Ci się to idealnie, jeśli po to aby zasiąść w radzie( wierze że o to chodziło) to uważam że to Ci za bardzo nie pomogło a wręcz po szkodziło. Na zakończenie, chciałbym żeby burmistrzem był Nowak, starostą Krawczyk, a Ty Jurku zasiadał w radzie Powiatu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeprosiny przyjęte. Wszystko w rekach szanownych Wyborców. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiło się na tej kolei. Chyrów kursuje tylko do 10 listopada i koniec. Na jasło od jakiegoś czasu jeżdżą pociągi gumowe (autobusy) bo Przewozy Regionalne szynobusy dały na inną linię także pewnie pojeździ jeszcze do końca rozkładu gumowiec czyli prawie do końca roku a później powieszą kartkę jak w zeszłym roku i szlag trafi to wszystko. Towarówki ze Słowacji jeszcze chwilę pojeżdżą a od nowego roku otworzą most w Muszynie i znów wszystko zamilknie. Linia na Krościenko na 99% już lada moment pójdzie do zamknięcia jak nie będzie pociągów poza tym jej stan jest katastrofalny (od tunelu w Uhercach do Granicy Państwa 20 km/h). Całkiem niestety realne, że od nowego roku kolej w Zagórzu aż po Jasło, Krościenko i Łupków przestanie istnieć. Dyrekcje z Krakowa gnoją naszą kolej od wielu lat a pociągi pchają do siebie. Niestety. pracuję na kolei i widze co się dzieje. Jest masakra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Debata na 102 tylu posłańców przyjechało służbowo żeby niby ratować kolej a tak na prawdę chyba wszyscy mają w dupie to co się już stało Nikt z tych osób nie wie ilu ludzi zostanie bez środków do życia ale co tam !!!Drogi trochę po remontowali i puszczą teraz ciężkie samochody i będzie tak samo W końcu każdy ten region uważa za DZIKI WSCHÓD -BUSZ!!!!i tak to wygląda A teraz obiecują przed wyborami GRUSZKI NA WIERZBIE!!!bo w końcu trzeba coś obiecać żeby ludzie wybrali

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.