czwartek, 16 grudnia 2010

Najkorzystniejsze oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na liniach kolejowych Rzeszów - Jasło i Stróże – Krościenko w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego

7 grudnia 2010 r., PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, wybrały najkorzystniejsze oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla dwóch zadań inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego o nazwie:
1. ”Poprawa dostępności linii kolejowej poprzez przebudowę niektórych elementów infrastruktury kolejowej na odcinkach linii kolejowej nr 106 Rzeszów – Jasło” w ramach RPOWP na lata 2007-2013”.
2. ”Poprawa dostępności linii kolejowej poprzez przebudowę niektórych elementów infrastruktury kolejowej na odcinkach linii kolejowej nr 108 Stróże - Krościenko” w ramach RPOWP na lata 2007-2013”.
Spośród pięciu ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii nr 106 Rzeszów – Jasło, za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez Konsorcjum firm:

STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider)
TRAKCE a.s. Ostrava – Morawska Ostrawa a Privoz Republika Czeska
TRAKCE-TOR Cieszyn
P.B.S. „TRANSKOL” Sp. z o.o. Kielce
w cenie: 150 101 187,74 PLN.
Spośród czterech ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii nr 108 Stróże - Krościenko, za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. , w cenie: 61 399 877,20 PLN.


Informacje dla mediów:
Dorota Szalacha
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

6 komentarzy:

  1. A ta Pana pancerna drezyna z Zagórza to się zmieści w tym programie ???

    OdpowiedzUsuń
  2. O pociąg pancerny pytajcie Państwo Pana Bogusława Jaworskiego mój pomysł dotyczył zagórskiej TKt48 i niebawem przedstawię więcej informacji na ten temat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Linia do Zagórza wymaga gruntownej modernizacji - konieczne sa przebudowy przejazdow kolejowych na bezkolizyjne - nie moze byc tak aby caly Sanok, oraz na drogach dojazdowych do Sanoka co kawałek samochody musialty stac przez zamknieta rampe( z pewnoscia kazdy sie juz spotlkal z sytuacja ze jadac od strony krosna do Zagorza praktycznie na kazdym przejezdzie kolejowym spotkal zamknieta rampe!!!! - tak nie moze byc - a druga sprawa to predkosc tego pociagu - pamietam kiedys akurat z innej strony - jadac od komanczy do Zagórza rowerem musialemmstac na kazdym przejezdzie z powodu zamknietej rampy - to mowi samo za siebie - rowerem jedzie sie szybciej niz tym pociągiem!!!!! - TYLKO GRUNTOWNA MODERNIZACJA TEJ LINI ZAPEWNI JEJ PRZYSZLOSC!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konieczne jest jeszcze przebudowanie (rektyfikacja słupów) tej nieszczęsnej linii niskiego napięcia wzdłuż torów. Którejś zimy wreszcie się położy. Odchylenie słupów od pionu jest porażające.
    Pozdrawiam
    Turysta

    OdpowiedzUsuń
  5. Tory na Krościenko mogliby zamknąć i zrobić tam ścieżkę rowerową do Zagórza z Zasławia o wiele szybciej się tamtędy chodzi, a pociąg raz na ruski rok przejedzie a tak jeszcze mandacik można załapać ale i tak wiele osób z fabryk tamtędy chodzi, a słup niskiego napięcia wzdłuż torów koło mostu z Zagórza na Zasław to aż trzeba zobaczyć bo się tego opisać nie da. Po prostu polscy "inżynierowie" zaprzeczają podstawowym prawom fizyki. Jeśli ma Pan czas proszę się tam wybrać i to zobaczyć, a przy okazji zrobić kilka fotek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A może kolej uruchomi wynajem "kiwajek", jako atrakcji turystycznej? Oświetlenie karbidówkami, ręczne przekładanie zwrotnic itp atrakcje...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.