środa, 26 listopada 2014

Tytułem wstępu...

Dziś otrzymałem zawiadomienie o inauguracyjnej sesji powiatu sanockiego, gdzie już w najbliższy poniedziałek zadebiutuje w roli radnego. A zatem czas chyba najwyższy podziękować tym Szanownym Wyborcom, którzy obdarzyli mnie zaufaniem. Dziękuję również mojej Rodzinie i Przyjaciołom, którzy na rozmaite sposoby wspierali mnie podczas kampanii wyborczej. Bez względu na to jak poukładają się dla mnie "koalicyjne szachy" wszystkim mieszkańcom Miasta i Gminy Zagórz deklaruję, iż jako radny powiatu sanockiego będę starał się rzetelnie i skutecznie pracować na rzecz naszej Małej Ojczyzny mając na względzie także równomierny rozwój całego powiatu. W celu zapewnienia stałej komunikacji z moimi Wyborcami reaktywuję mojego bloga www.jerzyzuba.pl Mam nadzieje, iż na powrót stanie się on forum do wymiany poglądów i pomysłów, które sprzyjają rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego.